Koh Samui- Bangkok- Dubai- Amsterdam

8 februari 2024 - Schiphol Airport, Nederland

Na nog een heerlijke dag zon en water zit het er op.  We zouden om 19:00 uur worden opgehaald, maar helaas geen taxi te zien, dus zelf maar taxi geregeld om naar vliegveld te gaan. Heel sfeervol vliegveld waar je bijna op de start en landingsbaan zit 😀. Helaas onze 1e vlucht heeft 45 min vertraging dus nog ff puffen in de warmte met de lange broek en schoenen aan 🥵. Wat later aangekomen op Bangkok als gepland maar de volgende aansluiting naar Dubai verloopt soepeltjes, volle bak in de A380 maar relaxte vlucht. In Dubai 1 uur overstaptijd, altijd weer prachtig vliegveld om te zien. Aangekomen in amsterdam, lange (24 uur) maar goeie reis geweest. Wij kijken terug op een prachtige vakantie. Heel leuk dat jullie met ons meegereisd hebben en bedankt voor alle leuke reacties👍.

1. Sonja:
    8 februari 2024
    Fijn dat jullie veilig zijn geland. Bedankt dat je ons meegenomen hebt in jullie reisverhalen. Wij hebben er van genoten. Nu uitrusten. Straks kunnen jullie terug blikken op een mooi avontuur.
  2. Enno Posthuma:
    8 februari 2024
    Veilig wweer thuis dat doen jullie goed!! En ja wij hebben ook meegenoten!! Mooie verhalen en ja ik heb 3 weken bij de Doetinchemse Bua Thai gegeten!! Aan alle mooie dingen komt een eind Jaqcie!!!
  3. Marja:
    8 februari 2024
    Welkom thuis in ons kikkerlandje!! Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn na een lange, maar redelijk soepele vlucht! Nu lekker bijkomen van jullie prachtige reis, waar wij ook van meegenoten hebben!!👊🥰
  4. Lies en Rob:
    8 februari 2024
    Ook wij vonden het heel erg leuk om met jullie “mee” te reizen en lezen. Hebben van de mooie foto’s ook genoten. We zien jullie straks op het station in Zevenaar.
  5. Dorien Huting:
    8 februari 2024
    Fijn dat jullie weer goed aangekomen zijn in Nederland! 🇳🇱 Geniet nog lekker na van jullie prachtige reis! 😎🌴 Wij vonden het leuk dat wij een beetje met jullie mee mochten reizen 🇹🇭 groet, Gunter en Dorien

Jouw reactie