Krabi- Koh Samui

4 februari 2024 - Amphoe Don Sak, Thailand

Vanmorgen weer op het gemak ontbeten en daarna werden we opgehaald om met een busje naar de Raya Ferry poort  gebracht te worden, toch nog een ritje van 2,5 uur dwars over het eiland. Keurig netjes op tijd bij de boot die om 13:00 uur vertrok richting  Samui door de Golf van Thailand. Het was een rustige overtocht waarbij de kapitein van de boot gelijk zijn wasgoed had opgehangen om te drogen 🤣  1:30 uur later stonden we weer op de wal. Er stond  keurig een busje klaar die ons in 30 min naar het hotel bracht. Prachtig complex aan het strand alleen wel de weg oversteken naar de kamers, maar wel onder begeleiding 😀 We hebben ons gelijk voor de BBQ aan het strand ingeschreven voor vanavond 🍗 . Naast een heerlijke Bbq ook nog live muziek erbij en een optreden van vuurartiesten. Een geslaagde avond.

1. Lies en Rob:
    4 februari 2024
    De reis hangt van hoogtepunten aan elkaar. Ziet er geweldig uit. Jammer voor jullie dat je nu aan het aftellen bent.
  2. Sonja:
    4 februari 2024
    Heewrlijk om na een eneverende eeis bij te komen en je laten verwennen in het ressort. Geniet van jullie laatste
  3. Sonja:
    4 februari 2024
    Geniet van jullie laatste dagen in Thailand.
  4. Enno Posthuma:
    Wederom toplocatie!!!
  5. Dorien Huting:
    Wat heerlijk! 😁🤩
  6. Marja:
    5 februari 2024
    Geweldige locaties weer, die laatste 2! Heerlijk om nu nog even paar daagjes te relaxen, en alle belevenissen te verwerken! Geniet er vooral van met elkaar!🙏😎🏖️🍷🥰
  7. Rob Hogerbrug:
    5 februari 2024
    Hou die rust de laatste dagen.
  8. Coby:
    5 februari 2024
    Geniet van delaatste dagen, lekkerzonnetje, fijn ligbedje , een droog wit wijntje .

Jouw reactie