Lampang

25 januari 2024 - Sukhothai, Thailand

25-01-24

Vroeg ontbeten (07:00 uur) en om 08:00 uur werden we weer opgehaald om door te rijden naar Lampang. Onderweg gestopt bij een enorm complex waar mega veel verschillende tempels worden gebouwd. Ze zijn al 20 jaar daar mee bezig en hebben geen einddatum 🙄. Voor mijn gevoel was het één goud glimmende Volendam uitspanning 🙈. Verder door naar een lokaal restaurant waar we heerlijk hebben geluncht. In het plaatsje Lampang nog wat paardenkarren en koetsjes bekeken om vervolgens weer een prachtige tempel te bezoeken. Het is wel een overkill 🤪 aan tempels maar ze zijn wel prachtig allemaal. Daarna door naar Asian elephant hospital. Hier uitleg gekregen wat dit ziekenhuis doet voor gewonde olifanten, heel mooi project, vandaar door naar ons hotel. Vanavond nog een restaurantje in Lampang zoeken en morgen om 09:00 uur weer verder door naar Chiang Rai waar we s'avonds met onze overburen (Raadhuisplein) Ellen en Kees hebben afgesproken.

1. Dorien Huting:
    Wauw! 🤩 prachtig allemaal! Doe Ellen en Kees morgen de hartelijke groeten! 🍷
  2. Lies en Rob:
    25 januari 2024
    Klinkt allemaal heel goed. Veel plezier ook bij Kees en Ellen en ook groeten van ons!
  3. Brigitte:
    25 januari 2024
    Wat een prachtige reis! Geniet ervan samen!🤩

Jouw reactie