Chiang Mai-Surat Thani-Khao Sok

31 januari 2024 - Chiang Mai, Thailand

31-1

Vanmorgen ontbeten en rond 09:00 uur werden we opgehaald door de taxi die ons naar het vliegveld bracht. Ruim op tijd dus nog ff bakkie ☕️ voor vertrek. Vertrek zou zijn om 11:30 maar is wat later geworden.  Goeie vlucht gehad, wel heel krap in het vliegtuig zijn we om 13:30 aangekomen op Surat Thani waar we weer werden opgewacht.  In een prima busje was het nog 1,5 uur rijden naar ons onderkomen voor de komende 2 nachten. Onderweg koffie stop gehad en gezien hoe efficiënt het vervoer met je baby kan zijn 🫣. Aangekomen op onze volgende overnachting, prachtig hutje in een park, lekker cocktailtje genomen🍸 ff wennen aan de hitte,  morgen druk programma, we hebben er zin in!

1. Lies en Rob:
    31 januari 2024
    Mooie foto’s en een leuk onderkomen. Geniet van jullie laatste week.
  2. Enno Posthuma:
    31 januari 2024
    Jeetje laatste week? Niet aan denken! Idd mooie foto’s en zo te zien lekker bier en mooie cocktails!! Jullie genieten volop zo te zien!!!
  3. Coby:
    31 januari 2024
    Prachtige foto’s, en herkenbare locatie’snog een fijne week. Coby
  4. Marja:
    31 januari 2024
    Wat een belevenissen, prachtige reis! Leuk verblijf in dat park! Vooral blijven genieten!
  5. Coby:
    2 februari 2024
    Prachtige foto.’s en leuke belevenissen. Heel veel plekken kwamen mij heel bekend voor. Geniet van de laatste week. Groetjes coby

Jouw reactie