Khao Sok Nationaal Park

1 februari 2024 - Tambon Khlong Sok, Thailand

20240109_132438Om 07:00  uur opgestaan en ontbeten, we worden om 08:30 uur opgehaald om naar Cheow Lan meer te vertrekken. Na 1,5 uur in het busje kwamen we aan bij het meer. Allemaal (22 pers) In de longtail boot en gaan varen naar de grotten om stalagtmieten en stalactieten 🤔 te bekijken. Benauwde bende in de grotten en niet zo heel bijzonder maar we schrijven het weer bij 🤭 Door naar de jungle voor een wandeling met leuke uitleg hoe te overleven in de jungle zonder hulpmiddelen. Nog een lekker giftig slangetje op de foto gezet die een kikker aan het verorberen was. Allemaal weer in de boot en naar de drijvende lunch plek, ergens op het meer dobbert een gezellig lunch onderkomen waar we ook nog konden kanoën en zwemmen. Weer heerlijk lokaal gegeten en daarna het water in, Wilma was onze badmeester en hield onze spullen met arendsogen 👀 in de gaten👍. Om half 3 weer in de boot terug naar het busje, uiteindelijk om 17:00 uur weer in ons hutje en konden we een lekker biertje en coctail nemen op een geslaagde dag. Morgen reizen we door naar Krabi, we kunnen een beetje uitslapen want we worden pas om 10:00 uur opgehaald.